• Posiadasz już konto? Zaloguj się
    Nie pamiętam hasła
  • Stwórz nowe konto

  • Regulamin forum

    Wątek zamknięty 
    Ocena wątku:
    • 0 głosów - średnia: 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    #1
    §1. Podstawy: 
           1) Rejestrując się na forum Lebszot.pl akceptujesz niniejszy Regulamin oraz gwarantujesz jego przestrzeganie, jednocześnie wraz z pierwszym tematem/postem zdajesz sobie sprawę z konsekwencji jego złamania.
           2) Rejestracja na forum jest całkowicie dobrowolna i darmowa, nikt nigdy nie naliczy Ci opłat za przebywanie na nim. 
     
    §2. Rejestracja:
          1) Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje się nieznajomością Regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał i mimo to go nie przestrzega będzie miał nakładane dodatkowe punkty ostrzeżeń na zasadzie +2 do każdego ostrzeżenia w oparciu o ten punkt.
          2) Każdy użytkownik ma prawo do utworzenia tylko i wyłącznie jednego konta użytkownika.
          3) Użytkownik czynny nie ma prawa do zgłoszenia żądania usunięcia swojego Konta Użytkownika. Osoby rejestrują się na forum dobrowolnie nie po to by po jakimś czasie zostały owe konta pozbawione praw do forum.
          4) W procesie rejestracji Użytkownik bierny proszony jest o:
               a) podanie wybranego Identyfikatora Użytkownika („Nazwa wyświetlana”),
               b) podanie adresu e-mail,
               c) podanie i potwierdzenie unikalnego hasła,
               d) odpowiedź na pytanie rejestracyjne,
               e) wprowadzenie unikalnego kodu bezpieczeństwa.
    Pomyślne zakończenie procesu rejestracji powoduje zmianę statusu Guest na Użytkownika.
          5) Forum umożliwia zmianę hasła przez użytkownika w każdym czasie po pierwszym udanym logowaniu.
          6) Użytkownik podczas rejestracji ma bezwarunkowy obowiązek podania danych kompletnych, zgodnych z prawdą i aktualnych, tj. zgodnych ze stanem faktycznym. 
     
    §3. Postanowienia ogólne:
           a) Dotyczące całego forum:
                1) Zakazuje się umieszczania na forum wszelkiego rodzaju plików i treści pornograficznych, rasistowskich, obrażających czyjąś godność religijną, bądź wulgarnych. (w przypadku pracy twórczej należy poinformować w temacie, że jego treść jest przeznaczona dla osób, które posiadają 18+ lat).
                2) Wszelkie przejawy chamstwa, nietaktu, braku kultury, fałszywych oszczerstw, szantażu, prześladowania, stalkingu będą surowo karane i zwalczane. 
                3) Zakazuje się wszelkiego rodzaju spamowania, floodowania, wymuszania i prowokowania. 
                4) Zakazuje się prowadzenia prywatnych wojen bez żadnego powodu. W przypadku takowej sytuacji ukarane zostaną obie strony. 
                5) Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o spektakularne błędy ortograficzne, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.
                6) Korzystając z forum dbaj o logikę, estetykę i spójność Twoich wypowiedzi! 
                7) Wymuszanie nadawania punktów reputacji będzie karane ich zminusowaniem na zasadzie -25p. za każdy taki wybryk. 
                8) Zakazuje się reklamowania innych for w działach, które nie są do tego przeznaczone. 
                9) Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
           b) Dotyczące Tematów i postów:
                1) Tematy niezgodne z tematyką danego forum zostaną przeniesiony bezpośrednio do odpowiedniego, bądź całkowicie usuwane (przeniesione do kosza).
                2) Tematy podwójne (zdoublowane) będą przenoszone do archiwum. 
                3) Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. 
                4) Bezsensowne posty (np. w podaniu "jestem na tak") bez podania 3 argumentów za decyzją będą nagradzane warnem. 
                    Wypowiedzi w podaniach mają być uzasadnione przynajmniej trzema argumentami. Jeżeli nie zostanie to spełnione użytkownik dostanie na swoje konto ostrzeżenie.
                5) Wypowiadanie się w swoich podaniach jest zabronione (od tego jest opcja edytuj).
                6) Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Od tego jest funkcja "Zgłoś post do moderatora" znajdująca się przy każdym poście.
                7) Zabrania się składania podań na jakikolwiek organ forum z aktywnymi ostrzeżeniami na koncie - nie obejmuje to jednak rang dotyczących serwerów. 
                8) Odświeżanie tematów dozwolone po upływie 24h. Post za postem po 1 dniu nie jest brany pod uwagę jako spam tylko jako odświeżenie danego tematu.
                9) Zabrania się wypowiadania w skargach osobom, których dana skarga nie dotyczy. Mogą się wypowiadać: składający skargę, oskarżony, ewentualni świadkowie oraz wyższa administracja danego serwera.
               10) Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
     
           c) Dotyczące profilu użytkownika:
                1) Zabrania się aktywnego użytkowania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę. 
                2) Sygnatura nie może zawierać więcej niż dwóch grafik oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość).
                2.1) Do pkt 2 nie zalicza się grafika z Gametracker.com. 
                3) Każdy Lebszotowiec, który posiada u nas wyższą rangę niż "Admin serwera" wraz z nią nie ma prawa mieć rangi wyższej od Admin serwera na innym forum. Grozi to utratą rangi tutaj jak i informacją do strony przeciwnej.

     
           d) Wykorzystywanie bota do reklam w podaniach na które reklamy są potrzebne jest zabronione. Automatycznie podanie zostanie odrzucone.
           
    §4. Bany:
          1) Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
          2) Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
          3) O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami .
          4) Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
          5) Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
          6) Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy: "Zbanowani".
          7) Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora.


     
     
      Taryfikator ostrzeżeń:
          1) Kara jednego punktu przysługuje za:
              a) Offtopic, Spam, Trolling, Flood.
              b) Posty zawierające wyłącznie emotikony.
              c) Jednorazowe wulgaryzmy (po upomnieniach) w temacie/ poście czy Shoutboxie. 
              d) Celowe nabijanie postów, czyli posty z jednym wyrazem czy też "Zgadzam się", "Podoba mi się" bez wyjaśnienia.
              e) Nieregulaminowa sygnatura.
              f) Prowokowanie do kłótni.
              g) Wrzucanie plików do pobrania bez skanu.
          
          2) Kara dwóch - trzech punktów lub blokady pisania na okres 24h przysługuje za:
              a) Nadużywanie powyższych punktów mimo ostrzeżeń ze strony Administracji.
              b) Przesadne obrażanie innych użytkowników forum.
              c) Prowokowanie Administracji. 
              d) Zamieszczanie treści niezgodnych z Regulaminem Forum (dotyczy treści wulgarnych, zabronionych przez prawo, naruszających czyjąś godność religijną, nawiązujących do faszyzmu czy rasizmu).
              e) Plagiatowanie lub naruszenie praw autorskich.
               f) Obraza Administracji.
     
          3) Kara blokady konta permanentnie:
              a) Multi-konta tworzone w innym celu niż odwołanie od bana na poprzednim.
              b) Zbytnia obraza Administracji forum, ingerowanie w ich życie prywatne, uczuciowe i ogólne stany emocjonalne (uderzanie w czułe punkty).
              c) Wielokrotna reklama innych serwerów prywatnych.
              d) Wielokrotne łamanie Globalnego Regulaminu forum.
              e) Osiągnięcie 6pkt ostrzeżeń.
               f) Udostępnienie czyjegoś Facebooka, bądź innych profili portalów społecznościowych bez zgody danej osoby.
     
    §5. Postanowienia końcowe:
          1) Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
          2) W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.
          3) Administracja zapewnia, iż dołoży najwyższej możliwej staranności, aby system Forum działał w sposób ciągły i bezawaryjnie.
          4) W sprawach uwag, komentarzy i działań dotyczących funkcjonowania Forum prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@ Lebszot.pl.
          5) Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.

     
    §6 Statusy
    1) Wszelkie statusy zawierające ofertę wymiany punktami reputacji będą usuwane.
    2) Zakaz reklamowania innych stron/portali/for/kanałów etc. Dotyczy to zarówno samych nazw, linków, jak i obrazków/zdjęć.
    3) Notoryczne spamowanie tym samym statusem lub nagminne pisanie, w małych odstępach czasowych nowego statusu jest zabronione.
    4) Umieszczenie w ciągu 24 h, 3 (słownie: trzech) takich samych lub podobnych statusów tj: zawierających tą samą lub podobną treść (różniące się jedną literką, znakiem interpunkcyjnym, czy też zmienioną kolejnością), a także mające na celu to samo przesłanie będą traktowane jako spam.
    5) Umieszczanie reflinków w statusach jest zabronione.
    6) Zabroniony jest wszelkiego rodzaju hating, wyzwiska, obrazy. Dotyczy to również linków, jak i obrazków/zdjęć.
    7) Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia statusów użytkownika bez podania przyczyny.
    ? W statusach dozwolone jest umieszczenie linków, jeśli nie łamią Regulaminu Globalnego, przyjętych zasad i zwyczajów panujących na forum oraz nie godzą w dobre obyczaje i uczucia Użytkowników.
    7) Uwaga! Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia statusu, co do którego zachodzi uzasadnione podejrzenie, że łamie zasady regulaminów, zwyczajów lub prowadzi do treści nieodpowiednich BEZ PODANIA PRZYCZYNY.


    Użytkownicy przeglądający ten wątek:

    1 gości
    Skocz do: